De första timmarna på 2008...

drunk


Wihoo!
Jag är så internetberoende. Har haft abstinens efter internet redan igår morse. : ) En sak kan jag säga efter de här 2 dagarna och det är att jag aldrig mer ska åka till Sälen (över nyår...) been here done this. O om jag sa att de va ungt folk här för 2 år sen så är det fan så mkt värre nu. Visserligen har de 18åriga säsongarna byts ut mot 20åriga-pojk-brats men det är ta mig fan värre. Jag ville slå ner var och varannan människa på HC igår. Det syns SÅ väl vilka som är stureplans folk. O jag spyr när de tror att de äger hela stället. huhu. Trots att jag betalat 300kr och min kompis 550kr för att komma in där så stannande vi inte mer än en timme.

Det vare så värt, att fira 12slaget bland de där va inte frestande alls. Istället låg jag i soffan och lyssnade på fyverkerierna. Så denna nyår firades det nya året in med Pernilla, Carro och Anders och jag orkade inte ens ta mig ur soffan när kl slog om till 2008. Lite patetiskt. Som tur är va jag inte ensam att ha haft en fruktansvärt trisst nyår. En del hade ju råkat köpa fel biljetter, andra kommer inte hem som dem ska och sen är det ju jag då. Magsjuk och nykter.
= Not my cup of tea
.

Hoppas ni andra haft en bra nyårafton & ett par bra första timmar på året. Jag har fullt skå med att acta good girl ja =)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken härlig bakgrund du har på din blogg!!!

Postat av: Wysteriia

Haha nej var du på HC :D Jag funderade i 3 sek på att åka dit då en av mina närmsta vänner jobbar som vakt där och erbjöd mig att åka med honom dit o hem! ;P

2008-01-01 @ 17:49:16
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Börni

du är inte ensam om att act good girl. Jag var nykter ensam o städad. Gick o la mig kl. 21 fast jag fick gå upp o köra Sanna. Men efter det sov jag igen. DÄRFÖR ATT, blev man nekad semester så äre bara o pallra sig upp o jobba klockan 7.00 den 1a januari 2008. Lite bitter smak ja, fast det går över :) Kramizz Babe!

2008-01-03 @ 00:21:50
URL: http://widaloo.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Junitjej: Tackar, dock är det snart dags att byta ut julen mot något mer passande : )

Wysteriia: MEN, jag måste ju medge att jag ägnar dig en tanke varje gång jag ser en Mora skylt. Jag menar hur många vet jag som bor i Mora. Hade vart kul att se dig irl iaf. Hade så känt igen dig. hehe

Börni: Du missade inte så mkt ändå gums! Fast fan 21 va väl lite väl?... Du kunde väl ha skålat i champange med dig själv, lr de kanske är ännu mer tragiskt. :-S Min största mardröm men ett jobb där man inte kan få ledigt när man vill. Huhu. Sjukskrivning är ända alternativet då. Vi får ta igen det med en sju-jävlars-fest tycker jag. Puss!

2008-01-03 @ 22:08:18
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback