Ett kommande bowlingproffs :-S

Det blev en tidig kväll. Trött & längtansfull inför morgondagen =) Det blev ett stort gäng på bowlingen, närmare bestämt 28pers. O jag kan i ärlighetens namn erkänna att jag är 99% säker på att jag förlorade. De påstod att det fanns ett pris för även det men jag smet därifrån innan utdelningen. haha. Skyller på sömnbristen och ALL tacos som gjorde mig stin.

  

Har kommit fram till att akon är förbannat jävla sket bra.
Dessa 2 låtar har stått på repeat idag. =) Lyssna, lyssna, lyssna.

- Blame it on me.
- Ghetto.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du har så snygg stil :)

2008-01-26 @ 13:21:33
Postat av: Alexzandra

Johanna: Tackartackar :) Fast grejen är ju att jag inte har nån speciell stil, kör med olika varje dag. hehe.

2008-01-26 @ 15:24:38
Postat av: Tess

älskar akon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback