Får inte fingret ur.

Jag tänker att jag SKA göra ditten och datten. Skulle damsuga, skulle ordna upp KAOSET i min garderob. Istället har jag surfat runt på bikini`s. Allt annat än det jag ska göra med andra ord =)

walkin 
 O därför ser det fortfarande ut så här....

X antal orsaker till att sjuksriva mig :

Jag behöver.....

- Vattna blommorna
- Dammsuga
- Beställa ett rumsbord
- Ringa Guldfynd ang. min guldring
- Vika och hänga upp ALLT i min garderob
- Köpa gelèhallon/klubbor och skorpor till mina glasburkar
- Måla köket
- Sola
- Köpa present till Mina twins.
- Få igång min internetbank
- Bära ner dörrar etc till förrådet
- Hämta saker i mitt andra förråd

Jag är SÅÅ nära just nu, att ringa Statoil. Ska jag? Gör jag det kommer jag sitta i garderoben hela natten och vika kläder. Det vore fan bra kul :) FAN jag behöver pengarna, men jag behöver tiden oxå!!

Kommentarer
Postat av: pernilla

Vill du ha hjälp vet du kommer jag och hjälper dig=)

2008-01-09 @ 15:18:59
Postat av: Alexzandra

Pernilla: Snällt av dig gums :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback