Fattig & hungrig?

Sa jag att min mamma är världen bästa mamma? <3

Satt här igår kväll och va så förbannat hungrig men vägrar att sätta i mig nått onyttigt. Inte för att jag har så där jätte mkt onyttigt hemma (vore ju bara dumt att köpa hem när man ska diet`a) men inget vettigt att äta kl 23 på kvällen. Vad jag ville komma till va att mamma nyss ringde på dörren och kom med 2 påsar mat!! hallelujah. Äger ju inte ett öre så det va mer än behövligt. O mammis vet ju såklart vad jag vill ha oxå. Helt utmärkt! Så nu ska jag njuta av en blåbärs smootie och äggsmörgos.

Och så fick jag med mig en cesarsallad till jobbet oxå. Kääärlek.

Kommentarer
Postat av: Tess

snäll mamma!

Postat av: Alexzandra

Tess: Ohh yes. Den bästa :P

2008-01-18 @ 13:02:52
Postat av: Sofia

Gud vad gulligt! :)

2008-01-18 @ 19:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback