Jag hinner inte med.

FULLRULLE!! stress, panik, hallå?!

När mamma ringde och väckte mig vid 10 imorse vinglade jag in i dörren (ne, jag hade inte vart ute på fylle-bravader) sen dess har det gott i 200! Familjen har vart här och fixat lite små saker. O mitt i allt får jag för mig att jag måste ha en taklampa till sovrummet, ner på stan och köpa lampa. Sen va jag ju bara tvungen att dra till gymmet en lördag och springa en timme :-S Drar iväg hem till mamma för att hämta stolar till middan. Ofta man har 12 stolar ståendes hemma? Springer in på mataffären för att handla det sista till middan. Inser att jag inte ens ätit frukost.

och NU ska jag lägga mig i ett bubbelbad. Kommer aldrig gå väl med matlagning, städning, hårlockning om jag inte får ta`t lugnt nåra minuter. Ska bli så förbannat kul ikväll =) Älskar er alla för att ni kommer ikväll. Ladddies.


party

Kommentarer
Postat av: Jennie

ha så kul i kväll=)!!!

Postat av: Alexzandra

Jennie: Thanks bejb, blev ju sketlyckat =)

2008-01-27 @ 23:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback