Killar, killar & killar...

awfultruth


En herre skrev att jag va underbar varav jag frågade på vilket sett då?
Till svar fick jag detta:

alla alla sätt.........lätt o prata med.. du lockar fram sidor hos mej... ödmjuk så hälften vore nog. så otroligtotroligt vacker men inte näsan i vädret.. fötterna på jorden... jobbar o tar hand om dej själv.. stil medveten.. gullig på ditt litte sätt med at du är som en liten flicka ibland bara.. o pratglad....vänlig och inte avisande bara för att du vet att vi tänke olika om varandra.. du verkar inte svår liksom..tror vi hade kunnat trivas såå bra med att umgås även om vi bara hade suttit tyst o kollat på tv eller läst varsin tidning lksom.. o det hade nog aldrig blitiv en obekväm tystnad.

Sekunden innan jag hinner tacka säger han
" Denna tidpunkt är jag antingen känslig eller kåt"

Är det inte typiskt killar att förstöra vissa söta moments? haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!!!!!!!!!!!

2008-01-29 @ 08:04:34
Postat av: Alexzandra

Anonym: Vem grattar? ;)

2008-01-29 @ 09:34:46
Postat av: Sara

gosh vilken kommentar, sån vill jag oxså få minus det sista såklart haha=) du får skvallra vem det är som sa de sen;P och tusen tusen grattis gumman min=) hoppas tårtorna smakar bra;P (blir ingen pump för mig imorgon ska jobbar kväll:() men ska köra pump på torsdag och spinning på fredag om du vill hänga på=) pussar

Postat av: Alexzandra

Sara: Det är ingen du vet vem det är, inte från Karlskoga :) Tack för gratulationerna sötnöt! Är full av tårta och kakor just nu. Mm.. Tårtan var underbar, har halva kvar till i kväll. mohaha. Kanske kan hänga på, pumpen på torsdag? Kan du boka in mig oxå då? när är spinningen på söndag? Kanske är dags för mig att ta tag i mitt anti-spinning-beetende.

2008-01-29 @ 15:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback