Love at second sight.

Ledsen att göra er besvikna men lampan som vi kom överens om fick inte följa med hem. När jag kom dit såg jag en annan lampa (och det blev kärleks vid andra ögonkastet) Fast i svart såklart, kristallerna som hänger lyser verkligen upp hela lampan. Bilden gör den inte riktigt rättvis. lr inte alls faktiskt.

taklampan

och bordet är på plats : )


......Nu ska jag bara njuta av att vara 21år heeela helgen,
lär ju knappast bli det igen så...
Marknadsgodis till frukost, yeeej!....

Kommentarer
Postat av: Christel

Grattis Fröken !!=) Önskar dig en toppendag och en lika bra födelsedagsfest imorgon!!=)

Postat av: Alexzandra

Christel: Tackar så mkt! Ska göra det bästa jag kan :)

2008-01-25 @ 22:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback