Mamma <3

Ville bara tala om att jag har världens underbaraste mamma. Det finns ingenting hon kan göra bättre! Jag & mina syskon kommer alltid i första hand (även om hon många ggr BORDE tänka mer på sig själv...) Är det inte precis så en förälder ska vara? Det handlar inte om hur mkt pengar man får utan om de små sakerna hon gör. Hur kan man kritisera en förälder för att den ibland tvättar kläder, diskar, köper med mjölk, skjutsar till krogen, fyller i stämplingskorten åt sina barn? Visserligen händer det ganska ofta att mamma gör såna här söta saker. MEN det ska hon knappast få kritik för. Bara beröm för att hon är den bästa mamman jag kan tänka mig.

Ingen kommer i mellan henne och oss <3

mommy


Detta inlägg för att jag ALDRIG skulle klara mig utan min mammis. Och för att hon kom med matlåda till mig idag, min favvorätt Kyckliglever & ris. Det är moderlig kärlek det! ;P

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mammor är grymma.

Min mamma brukar säga: Det finns en Gud, och Gud heter Mamma. :P

2008-01-16 @ 17:11:20
Postat av: V

hur lång är du? :)

Postat av: Alexzandra

Sofia: Hhee, stämmer nog det ;)

V: Ehm, 162?

2008-01-16 @ 19:15:17
Postat av: V

svar - det har du rätt i :)

2008-01-16 @ 22:37:20
URL: http://rauwr.tjejsajten.se/
Postat av: mom

Vad gör man inte för sin lilla älsklingsdotter

2008-01-17 @ 11:27:13
Postat av: Alexzandra

Mom: Allt tydligen ;))

2008-01-17 @ 12:44:23
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback