MuppKunder!

Det finns då gott om dårar.

mupparna


Eller dårar är väl att ta i, men tokstållar kan man iaf kalla det. Man möter ju en hel del människor när man står i affär. Ibland garvar jag bara åt kunder som är minst sagt unika. När man jobbar nattetid är det desstuom 1000ggr roligare, alla är fulla som ägg. Står där som zombies och bara - jag vill haaaaaaa...... Mmmja, vad vill du ha? ehmm, jag vill haaaaa en......För helvete kom till skott.

Det kom iaf in en tjej född 89 och visste precis vad hon ville ha. Lr ne hon visste att hon villa ha nåra crazy cigaretter. Säg nåra som är crazy säger hon till mig. Jag röker inte svarar jag och va fan är crazy anyways? Enligt henne va det ett gult och ett blått camel, ett rött prince och sen en level. Får hoppas att hon fick en riktigt crazy night med sina cigg.

DÅRE NR 2. Och det här är verkligen en dåre.
Malin (min kollega) kommer fram till mig och säger: När nästa person kommer fram så får du inte scanna hennes varor. Alltså scanna sträckkoden för att få fram priset. Varav jag såklart undrar varför. Till svar fick jag att denna kund inte vill att det ska komma infraröd på hennes mat och råkar det göra det så går hon o byter. Detta tycker jag såklart är helt cpskadat och jag tänker såklart scana alla hennes varor bara för att jävlas. (här gills inte snäll-trenden) när hon kommer fram till kassan så vägrar hon typ ge mig sakerna, mordhåller dem och säger vad varje vara kostar. Hon vill att jag ska slå in skiten manuellt. Dårtant. Sen har hon lagt in äpplet i 4 påsar för att det ligger på pass nära scannern så det kan ju råka komma på äpplet. Jössenamn, snacka om tvångstanke.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Men gud va jobbigt det måste vara att va som den tanten..

Postat av: Alexzandra

Wysteriia: skoja inte, hon har säkert hundra andra tvångsgrejer oxå :-S

2008-01-12 @ 13:14:23
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Hanna

hahahaha. endel är galna. stöter på en och annan på ica också:P

2008-01-12 @ 16:05:58
URL: http://hannaevaisabella.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Hanna: Det kan jag verkligen tänka mig. Det blir så himla tydligt när man har ett offentligt jobb. ahaha. Man blir ju nästan rädd =)

2008-01-12 @ 16:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback