Nya mötes platsen = Mataffären en lördag kväll ;)

Det har hänt allt för många ggr nu. Att jag fått äta godis till frukost, lunch, middag... Mitt kylskåp är så tomt att det ekar i det. Inte alls roligt att komma på kl 03 att man är sugen på köttbullar och makaronisar. Orka gå till Statoil i svinkyla mitt i natten. Kunde ju vart sådär patetisk och tagit taxin. Hehe, ärligt så tog jag taxi hem från cafèt igår. Va kan det va, 1km? :-) Lite får man allt lyxa till det när det är minus grader.

Hade detta varit en vanlig lördag hade jag nog korkat upp vid det här laget. Men suget finns inte. Första lördan 2008 och jag trivs utmärkt med att inte springa på krogen. Systempåsen väntar till och med på mig i kylen. Istället ska jag ta tag i min hägen glass. Lägga mig i min nyinköpte soffa och bara glo på tv till imorn bitti. (jeje, jag erkänner. Someone is coming to visit..) men jag hade bangat utgången redan innan så det så!

Här är det hemska sanningen ---->

påfyllning tomt

Men här kommer påfyllningen....
Självklart glömde jag det viktigaste - TOAPAPPER! typiskt.

matshopping


Kommentarer
Postat av: E

vad blev det för soffa

2008-01-05 @ 20:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback