The competition is on...

Klickade igenom den dagliga bloggrundan och fann en tävling mellan Tereze & Scarlett. Kommer bli ett nöje att följa och självklart hänger jag på. Fast med mitt egna lilla mål. På nått sett känns det som att "komma i form till sommaren" är större än någonsin detta år. Gymmen är ju fulla så här efter nyår varje år men jaaa... i år har det kommit upp i en annan nivå. Många blir ju förslappade med åren och det är ju lite utav ett problem med överviktiga barn och sådär i dagens samhälle så... Om man kan finna motivationen till att träna och äta sundare så är det toppen. Jag blir dessutom mer sporrad när andra är med och pushar. Så, någon mer än mig som ska komma i bättre form till sommaren?
Få höra era mål! :)

Själv vill jag väga 50. Inga konstigheter alls.



vikt

Kommentarer
Postat av: Tess

vill väga 54! som jag gjorde innan graviditeten, gick upp 23 kg .. har 7 kvar att gå ner ..

Postat av: Alexzandra

Tess: Då har du ju bara slutspurten kvar :) Sista vägen peppar vi varandra!!

2008-01-14 @ 23:11:53
Postat av: Jimmy

Ska no ligga på den här vikten.. men byta ut lite fett mot massa muskler.. har iaf börjat veckan med bara sallad o så ska detfortsätta tills träningen drarigång på riktigt... :)

2008-01-16 @ 12:51:07
Postat av: Alexzandra

Jimmy: Låter som en sund inställning. Dessutom kanske din kropp mår bra av lite sallad efter den hårda veckan i Sälen? haha. Vart ska du dra igång och träna då?

2008-01-16 @ 12:53:08
Postat av: Jimmy

Ja det kan nog behövas... hehe.. Det blir ju i khamn eftersom jag ska flytta snart.. fast det kanske jag inte sagt.. Byter lgh med joni för att få pendla mindre.. Känner ju knappt nån här längre..

2008-01-16 @ 15:12:31
Postat av: Alexzandra

JIMMY: Visste inte att du skulle flytta, skaffade inte du nyss lägenheten i kga? o du jobbar ju på showroom? Hehe fan konstigt det att man inte känner nån i sin hemstad ;S

2008-01-16 @ 19:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback