Torsdags aktiviteter i en småstad..

poolhall
Har vart iväg och spelat biljard, airhockey, flipper och bilspel. När man ändå är igång menar jag =) Jag, Mr och ett gäng retards vare. Fast det va kul ändå. Vad kan man möjligtvis hitta på i Karlskoga en vardagskväll egentligen?
Totalt stendött juh.


Skulle ju kö monster passet imorn från 07 men chefen ringde och tyckte att de va lite väääl. Så istället kör jag
14-03. Fick ett extra pass den 31a som plåster på såren. Han vet ju att jag måste jobba arslet av mig just nu. Liten lättnad måste jag medge att det blev. Nu kan jag i lugn och ro sova ut imorn och vaknar jag relativt tidigt så ska jag pallra mig iväg till gymmet. Sen tänker jag stänga av och vara zombie hela helgen. Går jag in med dålig inställning redan nu så kommer helgen bli mycke jobbigare än den behöver vara. fire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback