Tre blev fyra.

caaakes


Tror inte det va nån som gick till statt hungrig igår. Iallafall inte om de kom från min lägenhet :)

Förrätt: Rostad trekants franska med svampstuvning och stekta kantareller.
Huvudrätt: Hasselbackspotatis med permesanost. Fläskfilé, bearnaise och grön mögelost sås. Sallad.
Dessert: Fruktcoctail med tropiska frukter, digistiv & maräng krash, glass och chockladsås.

BOUNS: Emmas söta princess tårta till mig.

Snacksen och godiset står typ kvar orört på bordet här. Fanns inte rum i varken magen lr klänningen efter "4-rätters middan".

Men nu ska jag äta upp resten av tårtan : ) Sen är det dags att vara nyttig ända till tisdag kl 14. Då är det släktkalas. Jobbigt va? image1521

Kommentarer
Postat av: Jennie

har inte smakat på lypsylen än, men de är hypersöta=) Var brorsan som ahde fått från praktiken hehe... får smaka på dem när jag kommer hem så återkommer jag med information=)

2008-01-28 @ 10:19:12
Postat av: ANNA

HAhah
Ja, jag tror att nakenbilder på gamla ex är ett måste. Det finns inga jag litar på som dom... kan aldrig hugga mig i ryggen.. för då hugger jag tillbaka... med 40000 läsare ;) Moahahah

Postat av: Wysteriia

va mycket gott ni åt ^^

2008-01-28 @ 11:42:46
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Jennie: Förväntansfull ;P

Anna: PRECIS, du är nog inte den första jag skulle "hugga i ryggen" men om inte annat känner man sig lite säkrare med bilderna ;)

Wysteriia: Ja gudares, imponerad att jag kunde åstadkomma något som smakade så gott :-D Mm...

2008-01-28 @ 11:46:32
Postat av: Tess

det där lät gott :)

2008-01-28 @ 15:38:53
URL: http://leonitanova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback