VåågAr jaG?

skitJag och skräckfilmer alltså. Trots att jag säkert är världens mörk-ensam räddaste person så bara måste jag titta. Jag har garanterat sett ALLA skräckfilmer som släppts senaste 8åren. Man hinner ju plöjja igenom topplistan både 1 och 2ggr när man är i förhållande. Plus att man sett allt 6mån innan de släppts på video. Uupsy. Vilket fall som helst så har jag idag tittat på en riktig rysing. Och nu är det meningen att jag ska sova själv? Har jag nämnt att jag inte har några lampor i sovrummet? Det ända som hjälpt mig genom natten har varit ljuset och musiken från datorn. Att ligga knäpptyst i ett svart rum finns inte. Men för någon minut övervägde jag att låta datorn stå kvar här på köksbordet och istället krypa till kojs utan musik.

Hmm, ska ta mig en knäckemacka och fundillura en stund på hur jag ska gö.


Kommentarer
Postat av: Jässica

vad såg du för film?

2008-01-08 @ 09:47:34
Postat av: Wysteriia

Vad var det för film? ;P

Postat av: Tess

vågar aldrig kolla på skräckfilmer själv :P

2008-01-08 @ 15:00:37
URL: http://leonitanova.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Jässica & Wysteriia: Kollade på "The message" lt nått, insåg dock efter 2min att jag redan sett den. Fast jag hoppade lika högt varje gång ändå. hahah.

Tess: Inte jag heller! Fast jag va inte själv när jag tittade :-P sov bara själv.

2008-01-08 @ 20:00:04
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback