Världens snyggasete...

blingmanikyr


Jag lovar er att just nu är jag kvinnan med sverige`s vackraste naglar. Älskar dem verkligen. Varje gång jag är där försöker jag komma på nått nytt att göra, så trisst men bara vit manikyr. (ni ska få se bild om ett par timmar..) nu måste jag nämligen sova, nickade till ett antal ggr i frisörstolen.

Btw så kostade bara slingorna/färgen 1400:- totalt jävla hutlöst och jag är inte ens nöjd. Inte för fem öre. Det är sista gången jag gör mitt hår på Strå`t kan jag tala om.

Nu ska jag sova så gott, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: jenny

vilken tur att du får göra om på strå`t gratis om du inte är nöjd med färgningen. gjode jag nyligen. inte en krona kostade det.

2008-01-30 @ 18:23:25
Postat av: Jennie

är man inte nöjd ska man la inte behöva betala=)?

2008-01-30 @ 19:11:19
Postat av: Alexzandra

Jenny: Oki? Så om jag ringer imorn och säger att jag inte alls är nöjd så får jag en ny tid? :-O

Jennie: Inte fan vill jag paya 1400:- spänn iaf!!

Postat av: Gingerjennifer

du har rätt till att få det du vill ha och blir du inte nöjd ska du få ny tid för omfärgning. Kunden har alltid rätt? eller hur:)? av erfarenhet får du de här orden!:D hihihi. ring upp till stråt och säg att du är missnöjd. puss

2008-01-30 @ 21:01:11
URL: http://www.jgingerjennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback