abstinens!

hujjeda! Jag kan inte leva utan min dator. Nu inser jag verkligen hur mycket jag antänder internet till : ) helt handikappad känner jag mig. dock måste jag erkänna att de här dagarna utan datorn varit väldigt fullspäckade, inte en sekund har jag varit i lägenheten. kom precis innanför dörren här efter att ha varit i karlstad å jag sitter nu på köksgolvet och funderar på vad tusan jag ska sysselsätta mig med!? i vanliga fall slår jag på datorn innan jag fått av mig ytterkläderna. hehe. ringde även abc data å de tyckte inte de va något att göra. de kunde rädda allt på datorn, pjuh! Men en ny dator är ett måste. Med min ekonomi? tjena. Eh.. måste ta mig ur lägenheten, får bli en promenad. puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ea

jag vet sen tidigare att du är mamma till söta guppysar och har de i ett klotakvarium, även jag tänkte införskaffa mig det. hur stort klotakvarium har du och har du luftpump eller något liknande? vart köpte du ditt klotakvarium? ;)

Postat av: Alexzandra

Ea: Jag har det största, finns i regel i 3 storlekar! Köpte det i Örebro(marieberg) men samma storlek finns på Thomas Zoologiska här i Karlskoga. Det va där jag köpte mina fiskar. Jag har ingen pump utan byter vatten 1gång i veckan Plus en syretablett i veckan. Men för guds skull säg inte till Thomas (han som äger fiskaffären) att du ska ha ett klot akvarium. Han rekommenderar det inte, han tycker fiskarna ska ha space å han kommer pracka på dig pump å hela skiten så stå på dig ;))

2008-07-15 @ 15:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback