Animalplanet.

Det har varit förfärligt mycket hundar lr djur över huvetaget om jag ska vara ärlig i mitt liv senaste tiden. Personligen är jag en hundälskare, mamma har alltid varit för katter. Här är iaf lillparveln från i helgen, Kärlek! <3


 


Å här under är mammas nya familjemedlem. Måste medge att den är lite söt. Våran katthistory är ganska imponerande. Å på något skumt sett slutar det alltid med att katterna inte har något riktigt namn. Antingen är namnen för jobbiga att uttala, som när jag döpte en katt till Mel Gibson, eller så visar sig katten vara en hona efter att ha blivit döpt till Pelle. Och som idag då, denna lilla kisse som precis blivit döpt till Sessan visade sig vara en karl. Så i veterinärpapprena fick de skriva Mr sessan. Så nu gäller det att fort komma fram till ett bra pojknamn så kraken slipper bli namnlös. Tiiips?


Still want a dog :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja hundar ska det vara! Har du sett min lille guldklimp Milou? :) En Jack RussellTerrier å 1 år & 3 mån:) världens sötaste & charmigaste:) Fast en riktigt buse & envis som tusan:)

vad vill du ha för ras da? kram

Postat av: Ingrid

Haha mr sessan var ju grymt! det skulle jag behålla! haha skit kaxigt

2008-07-23 @ 23:57:14
URL: http://ingridelgh.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Elin: Jag såg han allt ;) Söting! Jag har ingen anning, mitt hundsug är inte så seriöst än. Vet ju att jag inte riktigt har tillräckligt stort intresse för att ge den, den tiden den behöver. Vill ju inte ha någon liten mopp lr så men vill ändå ha en liten. Tycker ju chihuahua är sötaste ever men ja, 20.000:- hm, nån dag hittar jag väl den perfekta!



Ingrid: Ska man ropa mr sessan? Gu så jobbigt, det ska vara något kattvänligt. M & Jag tycker den ska heta Gizmo men mamma tycker den ska heta Hugo.

2008-07-24 @ 08:51:36
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: Julia

grrrymt söt vovve :)

2008-07-24 @ 09:42:21
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Bella

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW sötaste kissemissen ! han ser ut att vara släkt med Hilton ju =)

2008-07-24 @ 17:55:52
Postat av: Karin

Åhh sötaste ever!

Jag e iofs katt-tjej men jag vill ha massor av djur när ag blir "stor".

Hoppas allt e bra!

Kram

2008-07-25 @ 07:21:02
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback