Njuter av sista dagen...


Nu är det mesta fixat. Ska bara vänta på bilen i kväll så jag kan packa in allting : ) Sen göra lite mackor som färdkost. Slank med en å annan chockladkaka oxå. Men 2 dagar i en bil liksom, det lär gå åt! Nu blir det en strandwalk med Tezz å hundarna. Så mkt bad blir det dessvärre inte, hundarna är inte så uppskattade på stranden. Tror dock jag ska klarar mig tills jag anländer på franska rivieran.

Alltid lite s o r g l i g t  att lämna Kga iaf, man vill ju inte missat något ; )

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Färdkost! Där sa du nåt! Fast jag får nog skippa det. Lämnar ju hemma ganska snart tyvärr.. buhuu. NOT!

Postat av: Alexzandra

Pernilla: Färdkosten är tillägnat dig med ;) Inte meningen att jag ska trycka allt själv. haha!

2008-07-02 @ 14:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback