Softishlördag.

Det här med att inte äga någon dator har faktiskt visat sig vara riktigt bra för mig. Jag sitter inte i lägenheten en sekund längre än behövligt, det finns liksom ingenting att göra där. Så fort någon föreslår något är jag klar på 5. Med andra ord tar jag vara på dagarna mycket mer när jag inte häckar framför datorn 10h om dagen. Har de senaste timmarna myst med Faysan å Nicci. Moa är hundvakt åt dem hela helgen så vi har slappat i soffan med lite skräpmat å kännt oss lagomt ostressade. Nicci en 10vec gamal valp, man vill bara äta upp henne :))

Verkligen försökt maila över en bild från mobilen så jag kunde visa er guldklimpen men det vill liksom inte fungera.

Ikväll blir det en LUGN statt kväll, vill inte riskera att RAMLA. Bara tanken på min hand ger mig rysningar!

Kommentarer
Postat av: Karin

Winnerbäck va grym!

Nja jag e ju äckligt höjdrädd så jag kommer typ åka flumride o gå i spegelhuset...haha*

Ha en bra kväll på statt nu då.

Kram

Postat av: m0a

Faan Alex, fredriks lägenhet är skitläskig, nyss ramla gardinstången ner av sig själv !

2008-07-20 @ 01:31:21
URL: http://m0a.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Alexz, jag förbannar dagen då din dator krasha! Fuck its boring att jobba!

Dags för en update!

2008-07-21 @ 11:01:21
URL: http://ingridelgh.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Karin: Ah, höjdrädd? Det är då du ska åka höjdskräcken ;) tsss. Att va på liseberg utan att åka balder funkar ju inte. Roligaste ever. Blev dock inget statt i lördags, bojkottade det för OC-maraton, hehe. Fast på lördag så!!



M0a: Stackars stackars dig, jag hade skete på mig om det hände mig ;S



Ingrid: ME too, fast ändå inte. Desto mer tid till att umgås, eller hur? =))

2008-07-23 @ 19:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback