Scarey shiit.

Precis hemkommen från guldfynd. Gått igenom stängning idag. Det gick sådär faktiskt, kände av att jag va sjukt hungrig vid 5-tiden. Alltså outhärdligt hungrig. Kunde knappt stå still, bäljade i mig vatten tills vidare. När klockan va 18 och Camilla skulle gå igenom dagsavslutet kände jag bara nu svimmar jag! Jag kände liksom hur hennes röst började försvinna så jag fick säga till henne att jag var svimfärdig. Satte mig ner på golvet å tog nåra tuggor banan. Som tur är skulle mamma skjutsa hem mig å hade med sig en matlåda med fiskgratäng. Har dock väldigt svårt och se att det berodde på brist på mat. Bara 5-6h sen jag åt och jag om någon kan gå utan mat i typ 24h. Läskigt var det iaf, aldrig varit med om något liknande :-O


Kommentarer
Postat av: gingerjennifer

men fy vad hemskt. kanske varit spänd eller stressad. sovit dåligt eller haft massa tankar som snurrat i huvudet. bara att ta med sig massa frukt till jobbet. det brukar kunna stilla en hungrig-mag-jivel.

Postat av: Alexzandra

Jennifer: Har så svårt att se att jag varit stressad med tanke på att jag gjorde mitt sista statoilpass ihelgen å nu bara har 2 softa dagar kvar att jobba innan semestern. Men det har ju varit allmänt kaos i huvuet sen i torsdags, SÅ det va väl nån jävla panikattack på mitt upp-å-ner-vända liv. haha.

2008-06-24 @ 01:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback