Goodbye my lover.....

Som om inte 10h vore nog jobbigt. Nä passet turned out to bli ett 15h`s istället. Men i gengäld får jag vara ledig imorgon. Och det ni gott folk det innebär att jag precis avslutat mitt sista pass på Statoil för all framtid hoppas jag =) I ren lycka tänkte jag elda upp mina gamla statoilkläder sen 4år tebax men någon sa till mig att det är hets mot folkgrupp, å någon hets MOT Statoil vill jag ju inte starta. Anyways är jag sjukligt trött, hungrig och ynklig för tillfället. Så trött att jag inte orkar göra mig en mackjävel. Men jag har iaf tjänat mig 2000kr på detta fasliga arbetspass å jag har en hyrbil som jag inte har speciellt bråttom med att lämna tebax. Känns rätt skyrre faktiiiskt.

Funderar på att slumra in till Fukking åmål. ZzzZznarkar förmodligen efter 5min men vad gör väl det?

Kommentarer
Postat av: madeleine

läser ju din blogg konstant tycker jag:) men ska du inte jobba mer på statoil? vart bär det av nu? tror jag missat något:D

Postat av: Alexzandra

Madde: Nej jag sa upp mig för en månad sen :-S va inte nöjd med sommarschemat, jag å jobba på sommaren går inte alls ihop! vill vara fri att dra iväg på saker... Jag vet inte vart det bär av, nu i sommar blir det förmodligen inget längre än 2vec. Men i höst hoppas jag på lite annat! Vill dock ha kvar lägenheten i Kga så jag har inte gjort någon detaljerad planeringen. VelLisa nr 1 jag juh! ;-)

2008-06-22 @ 12:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback