Screw U - I`m freee!


Jag tänkte välja rubriken - 2 days left sen semester! Visserligen känns det som jag haft semester hela året med tanke på att jag kunnat välja å vraka över hur jag vill jobba. Till saken så är det nu 0 dagar kvar tills jag är ledig. Mina chefer fungerar nämligen så att de jobbar och ger oss ledigt som de själv behagar. Fick ett sms imorse om att schemat inte gäller tillsvidare....ehm? Här behandlar vi våra anställda som oerfarna fjortisar. Ofta jag tänker låta mig behandlas hur som helst.

Som jag alltid brukar säga när det gäller min ekonomin - Det ordnar sig!!!!

Jag tycker det är jävligt oproffsigt att lova mig jobb typ hela sommaren, varav jag säger upp mig från Statoil iomed att det blir svårt att kombinera 3 jobb (inräknat guldfynd) sen så ringer de typ dagen före och säger det blir inget jobb den här veckan. Speciellt nu när jag va i behov att få med de här 4dagarna på Junilönen. Men, de kan ju ta sig i häcken om det ska fortsätta såhär. Ska ner och prata med Chef1 och höra vad chef2 sagt imorgon samtidigt som jag hämtar min lön!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

De gör du rätt i. manipulera chef 1 lite mot chef 2 så kanske du får mera pengar :) Cash är gott, speciellt i tider som dessa. Resetider!

Postat av: Alexzandra

Pernilla: Cash kan man aldrig få för mkt av :D Resetiden oh yesss.

2008-06-24 @ 22:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback