Liiiiiving the dream.

Har tänkt mobilblogga otaliga gånger under Hultsfreds vistelsen. Prioriterade dock batterierna till annat. Det va en sann syn att komma in på campingområdet vill jag lova. Min första tanke va bara - I love it! Har ingen aning om varför jag kände så, jag är knappast någon festivalmänniska å inte i närheten av att vara estetisk. För esteter var det, everywhere! Vilket jävla folk!! Vilken jäkla soptipp. Hur kan man älska det? Jag antar att de är känslan av att ingen brydde sig om nått, alla bara slappnade av och hade roligt. En annan fick ju anstränga sig för att se "festival-chic" ut, inte lätt å se lika trashig ut som de som varit där sen i måndags. Jag skulle aldrig palla. Att sova på ölburka i ett svin kallt tält, bli nertrampad på konserter, leva på hamburgare å festa 12-15h per dygn. Det tar.

Men attans va glad jag är för att jag fått uppleva en hultsfred festival. Dock en stor besvikelse att inte Linkin Park spelade. Fast Håkan Hellström & Takida kompenserade upp det lite granna.

Förövrigt va Ebba von sydrow där och jag åt oxfilerulle med beasås, SÅ LITE glamigt va det juh!!! haha.

  


Lyx vs Budget? (735 jävla kronor för 1 dag!!! Lord)





            

Sikken nice miljö eller va säger ni?? : )



   



 

   

          

Kommentarer
Postat av: mammis

Där passade inte du in riktigt.

2008-06-16 @ 07:29:31
Postat av: Alexzandra

Mammis: Det kom faktiskt fram en kille till mig å sa - Hur har du hamnat här? Du är för fin för detta! Det tar man ju som en komplimang. :)

2008-06-16 @ 09:39:02
Postat av: sanna

jag säger bara VIDRIGT,äckliga människor och äcklig miljö!!!!skulle aldrig ens utsätta mig för något dyligt:D

Hur går det med mr M???

2008-06-16 @ 12:18:40
Postat av: Alexzandra

Sanna: Alla är vi olika :) Fast jag kan ju inte påstå att jag gillade miljön som sagt. Att prata om M med någon jag inte vet vem det är, är jag nog inte så sugen på. Förstå mig rätt!

2008-06-16 @ 14:57:54
Postat av: Anonym

har du förstört fina sandalerna!!!!

2008-06-16 @ 15:25:57
Postat av: Sara

nu blir jag ännu mer sugen på arvikafestivalen som är första helgen i juli =P festival är en härlig känsla som man inte kan beskriva, måste upplevas =) sen kan man ju alltid fuska lite, tex sticka till något badhus eller nått och duscha varje dag, brukar jag göra =D

Postat av: Karin

Jag tror jag dör.

För det första vill jag säga att du e otroligt BRAVE! Jag hade aldrig utsatt mig för det där...asg*

Men nu har du "Been there, done that" eller?

Ha d fint.

Beach snart bara regnet ger sig?

2008-06-16 @ 18:12:44
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: sarah

Jag hade ALDRIIIG pallat det alltså... haahahaha... camping i all ära men inte ed flera tusen fyllon ;)

2008-06-17 @ 01:49:56
URL: http://obeskrivligpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback