Några mojitos senare - Fotoshoot! ;)

Dagens outfit är för mig ett ganska tråkigt fenomen. Därför antar jag att ni inte tycker det är allt för tillfredställande att se bilder på olika plagg som jag shoppat? Men samtidigt har en del av er önskat att få se så, jag försöker göra det bästa av situationen :) Jag bör tilläga att jag provsmakat mojitos i 2h innan denna fotosession.



Ett par ny inköpta chockrosa trosor! Gorgeouse när man har en solbränd rumpa ;P

    



Jefla snygg man blir i facet när man hänger upp å ner alltså!
My jumpsuit frånTopshop :)

Snyggaste outfiten får ni inte se förens på Lördag.
Vill ju inte avslöja helgens partystass redan. Ubersöt klänning plus highheels.

Kommentarer
Postat av: Karin

Stylish!

Postat av: gingaaaaah

haha du är skoj alexz

2008-06-26 @ 20:37:05
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Karin: Mmja, beror på hur man ser det :)



Ginga: Bra det, hoppades på det!!

2008-06-26 @ 22:11:28
Postat av: emilie

hahah va söt du e!! Ha en underbar helg vännen! xx

2008-06-27 @ 18:16:33
Postat av: vix

kanske fler modebloggare borde haka på din upponerpose? ;)

2008-06-28 @ 23:00:57
Postat av: Alexzandra

Emelie: Du med hjärtegull ;) Vad händer i ditt liv??



Vix: Något kan man väl försöka skoja till det med iaf!! Den vanliga "dagens-outfit-posèn" är så uttjatad!

2008-06-29 @ 12:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback