Eh, whatever....


Den här gången tycker jag faktiskt inte att jag förtjänar det här. Att va bakis alltså. Jag började tralla hemåt redan efter midnatt, det är väl värt nånting? Tydligen inte! Jag har vaknat var 5e minut sen kl 7. Kände mig pigg! Tvingade mig själv att somna om eftersom det känns omänskligt att gå upp vid den tiden när man varit ute dagen innan. Men va tusan, somnade ju innan 01 så.... Nog om det, nu sitter jag här. Fredag! Wwwwey! Eller inte. Har inga planer alls förutom att jag ska hem till mormor & morfar en sväng :) Tänkte hänga på Pillan & Carro till Motala för att hämta ett par skor och sen vidare till Sthlm å festa till. Men jag vet inte ja.... Jävligt osugen på fest just nu, det räcker med Rosenström imorn.

Att det luktar kattpiss i hela lägenheten gör mig knappast mindre illamående 
Det är myntan för nån katt har jag inte så vitt jag vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du mynta? och varför=

Postat av: Anonym

var har du mynta? och varför=

2008-06-27 @ 19:08:27
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Jennifer: Du som är inne här jämt å ständigt borde väl ha läst inläggen om mojitos? Där av myntan.

2008-06-27 @ 20:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback