I like BIGSize ;)

sony

Idag ska jag beställa ny telefon. PÅ TIDEN eller vad? Har suttit med min jäkla tegelsten (som man inte ens kan ta imot mms med, ingen kamera, ingen kalender, nothing!) Låter som en fukking skrivmaskin när man sms`ar. Ska byta ut den mot en annan tegelsten : ) Det är ju ganska mkt stora telefoner ute på marknade nu. Har jag växt ifrån de teeeny weeny mobilerna och vill hellre ha en à la fickdator-look. Att det sen är touchskärm och 8gb-minne gör den knappast sämre. Så, den anländer väl på måndag kan jag tänka mig. Niiice, då har jag något att pilla med. Yeeeej!

Kommentarer
Postat av: Filippa Lund

sv: jag håller med dig. Att dumpa någon är så fruktansvärt jobbigt, OM han inte vart otrogen då förstårs men annars att såra nån är det värsta jag vet. Btw riktigt snygg blogg med en snygg blogerska
;)

Postat av: Alexzandra

Filippa: Ärligt så är det svårt även om killen vart otrogen och är ångerfull. Been theire done that..Fast i det stora hela är det väl inte roligt att varken bli dumpad lr dumpa :-S Tackar så mkt, det va snällt sagt!!

2008-05-16 @ 13:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback