THE DRESS

image2150
(klänningen på bilden har ingenting med texten att göra....)

Igår när jag va i Örebro så uppenbarade sig den vackraste klänningen jag nånsin sett. Jag skojar inte! Jag föll pladask, MEN självklart fanns det bara en stackare kvar och de va i strl 32. Jag gjorde ett tappert försök men tuttarna va helt enkelt i vägen :-( Jag skulle lätt ha bantat ett halvår för den klänningen. DOCK skulle jag nog behöva operera bort ett revben oxå. Jag frågade såklart om expediten kunde ringa in till stan men hon sa att den va slut i hela regionen. What a fuck? Jag såg mig själv på midsommar i denna ljuvlighet. Eller egentligen såg jag mig själv på ett bröllop men då får man ju inte överlysa bruden med vitt så.... Vilket fall som helst sa Pernilla precis att hon ska till Stockholm på söndag så jag ringde runt lite :) O nu ligger en 34 undanlagd in stockholmo. Halleluja moment i allra högst grad. Ioförsig borde jag inte ropa hej förän jag är över bäcken, dem är nämligen små i storlekarna så nu jeflar lär jag banta. Hhahhaa. Vad som helst bara jag kommer i den där ljuvliga saken ....

Ett helt inlägg om en fukking klänning. Då är den gorgeouse image2151

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!
händer det något skojj idag :)
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-09 @ 12:22:37
Postat av: mandy

haha bästa bildtexten ;p

Postat av: Alexzandra

Mandy: Hehe, va bra kul att du tyckte det :)

2008-05-09 @ 17:32:55
Postat av: Anonym

vad e de för dress baby?

2008-05-12 @ 13:46:27
URL: http://ilovemi.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Aida: En väldig "mig" klänning. Den anländer ikväll =) men vill inte visa den här på bloggen. Den dagen den invigs lixom. hehe

2008-05-12 @ 14:17:44
Postat av: Michaela

Ifrån HM ? ;)

2008-05-14 @ 09:56:00
URL: http://www.citrondoft.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Michaela: Klänningen jag ville ha menar du? Näe, den va från MQ och hänger i tryckt förvar i min garderob.

2008-05-14 @ 10:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback