Då va det roliga slut, What's next??

  

Det tog mig 22h att ta sig ifrån Carro's lägenhet i New york till att anlända i Charleswood. Och inte en blund har jag sovit, detta trots att planet var praktiskt taget halvtomt så vi kunde ligga hur bekvämt som helst. Första "kändisen" blev oxå sedd på planet - Carolina Winberg, olagligt snygg i jämförelse med en annan som såg ut som en påse skit.

Flyget mellan London & Sverige var det Jag, Ingrid och halva chinatown ombord. Personligen blev jag nästan lika exalterad som dem när Sverige uppenbarade sig uppifrån planet. De annars gröna åkrarna va nu täcka av snö. Vitt, Vitt och åter vitt, vackert hur som helst. Fast om sanningen ska fram hade turkosa vatten och vita sandstränder tilltalat mig mer just in that moment.

Hemma är jag iaf, Var jag ens borta? Drömde jag? Känns som det var idag mamma lämnade av mig på busstationen. Karlskoga står kvar precis som jag lämnade det. It sucks!

((Å attans va inställd jag är på amerikanskt tangentbord))

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh vännen.. hemma nu?? hör av dig när du kommit på fötter o packat upp allt! MISS YOU!!



Puss älsk

2008-11-21 @ 08:54:36
Postat av: Jennie

ÅHHH älskar flygplansmat ! ! !

Kul att se köndisar ibland, fast henne skulle itne jag känt igen, var tvungen att googla namnet för att se vem det var;)

Postat av: Angelica Lindvall

Välkommen hem babe! =)

2008-11-21 @ 10:58:44
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Jenny: I´m. Om jag ska höra av mig när jag packat upp kommer du få vänta länge. Sparar väskan tills det är dags igen, haha. Känner mig lite osocial för tillfället men jag ringer dig snart, promise hjärtat!!



Jennie: Jag med! Fast just den där maten va inge god, överkokt pasta och jag hade precis ätit våfflor på flygplatsen :) Du hade sett på henne att hon var "någon", tro mig. Hennes utseende är ganska utmärkande å så var hon ju smashing vacker.



Angelica: Tack, lr? Inge roligt att vara hemma! Need en dunjacka nu innan jag fryser ihjäl.

2008-11-21 @ 11:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback