Everythiiing comes to an end.



Idag har min hairy potter gone to babystjart. For halva priset mot Sverige och med bara 5minuters lidande istallet for 40min som pa svenska sallonger. Men ont gjorde det, borjade nasta grata efter forsta draget. Bodde jag har skulle jag alltid ha babylen muff och valvardade fotter det ar en sak som ar saker.

O Jag ar sjuk! Men for forsta gangen nagonsin kan jag faktiskt acceptera det. Vi aker hem imorn och jag har for en gang skull tid att ligga hemma och bara tat lugnt efter den har resan. Ok 8h pa ett flyg(+ 4h pa heatrow) kanske inte ar sa roligt med feber men va fan. Home sweet home liksom, saknar gymmet :))

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Tack för vykortet babe.. :D

Postat av: P

Skulle precis säga detsamma :) Tack tack

2008-11-19 @ 18:04:13
Postat av: Anonym

Töntigt att ta bort kommentarer..

2008-11-19 @ 18:13:54
Postat av: vixx

5 minuter?! hur många vaxade dig egentligen? :P

2008-11-19 @ 18:37:58
URL: http://fikison.wordpress.com
Postat av: Alexzandra

Anonym: Ursakta?? Jag tar aldrig bort kommentarer och har inte gjort nu heller. Du som inte hittade enterknappen kanske!!



Angelica: Varsegod!

P: Sa lite sa :)



Vixx: En person, men sa har efterat tycker jag nog inte reslutatet ar sadar 100 som det ar i Sverige. Men vart ett forsok iaf. hehe

2008-11-19 @ 18:51:51
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se.

Long time no see, hur mår duuu??



//



www.alexandrastyle.blogg.se.

2008-11-19 @ 21:03:07
URL: http://www.alexandrastyle.blogg.se.
Postat av: Alexzandra

Alexandra: Hemkommen för 3h sedan och är TRÖTTT! Imorn blir det multiplauppdateringar. hehee.

2008-11-20 @ 22:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback