Fredagsmys i allra högsta grad.

Jag har det perfektaste fredagsmyset här. Carolina lagade lite mat at oss och sen gick jag iväg till det market. Alskar de amerikanska mataffärerna, told U before men i allafall. Jag kan ga omkring bland hyllorna och bara titta pa alla annorlunda varor i säkert en timme. Carro & Jag har har krypit upp i soffan med hagen-daze (de har miljontals olika sorter här!!) och gossip girl. Och sa har jag handlat hem lite ost&kex for denna fredagskväll i soffan. Dags att krypa tebax till soffan for en skräckis med Johnny Depp. Sjukt läskigt att titta pa en skräckfilm i denna lägenhet kan jag lova. Fönstrena gar fran golv till tak och det är jatte högt till tak, tänk allt som kan gömma sig uppe bland loften. Uschans.

Kommentarer
Postat av: Hanna

nej jag hatar amerikanska mat affärer haha, saknar ICA! :P fast glasssorterna ska man ju inte klaga på.. lite mer än vanilj och choklad som hemma!

Postat av: Karin

Åh va mysigt! läskigt dock m fönstrena...

2008-11-16 @ 13:01:28
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Jennie

oooh älskar oxå USA_affärerna...TARGET=) Haha...oh allt sött som finns i deras hyllor, allt är godare där- Önskar jag fick var en fet jänkare

2008-11-16 @ 13:23:59
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie
Postat av: lissa

Baby du verkar ha de riktigt kul, va bra för dej=) hälsa till Carro. Hur länge stannar nu förresten?

2008-11-16 @ 14:19:26
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Hanna: Man ar aldrig nojd med det mar har, right? En annan som far springa pa ica jamt ar lite bored liksom. De har ju sa mkt storre utbud men konstigt nog har de inte strawberry cheesecake hagen-daze, katastrof!! :D



Karin: Det va valdigt mysigt faktiskt. =)



Jennie: Visst ar det sa, helt annat utbud an vad man ar van vid, formodligen skulle jag sokna ganska mycket fran de svenska hyllorna om jag val bodde har :-S Skulle dock va latt att bli tjockis har, haha!!



Lissa: Klart jag har, ska halsa saklart! Jag kommer hem pa torsdag e.m till Arlanda sa bara ett par dagar till...

2008-11-16 @ 19:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback