Good morning LA

Mina pussys. Jag har precis ätit en lovely breakfast, belgien waffles & bagels med creamcheese. känner mig hyfsat redo for shoppinggatan, hollywood, fotografering och diverse nice stuff. Ingrid va sjuk igår kväll, spydde och låg till sängs. Jag tankte sysselsätta mig själv genom att gå runt kvarteret typ. Vågade gå over vägen till en stor supermarket sen kom jag på mig själv, kanske inte är så smart att springa runt som ensam tjej pa LA` s gator kvällstid. Strosade istället runt i supermarketen ett bra tag å chittchattade med receptionisten. Gu va typiskt amerikanst allt är, som på film verkligen. De där färgglada frukost flingorna(ringar) A såna där stora glassbyttor som alla trostäter i på chicfilmer. To lovely =))

Flygturen va gick for ovrigt bra även fast jag fick crashtankar ett par gånger. Saknade mammais da!! <3 Sysselsatte mig med djävulen bär prada och x-files filmen. A sjukt mycket skvallertidningar, nu vet jag det nyaste om varendaste hollywood stjärna, passande.






å hotellsängen ska vi inte prata om, å spa-anläggningen å gymmet å poolen å....
Pusss So long.

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Hur är vädret i LA?



Jag har börjat blogga igen, var svårt att hålla mig borta så du får gärna länka mig igen. :)

Postat av: Jennie

GAAAAAAAAAAAAAAH want a bagel or two ! !

2008-11-05 @ 19:23:01
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie
Postat av: Julia

Ser underbart ut :) Lucky u!

Du, bort med dom där glassbilderna, mums. Ät massa Strawberry Cheescake åt mig dear..

2008-11-05 @ 19:41:52
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: emelie

joo det ska vi prata om!!=)

2008-11-05 @ 23:56:28
URL: http://emlyb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu fick man ju gråta en skvätt också!!!så här på morron

2008-11-06 @ 06:50:06
Postat av: Alexzandra

Angelica: Varmt fast svalt pa kvallarna.



Jennie: Blev bagel till frulle idag med, Jummmy!



Julia: Har varit pa haegen daze barer 2ggr redan, Saklart ar det strawberry cheesecake som galler da. Men du kan ju ata for dig sjalv med vannen! haha. Ska besoka cheesecake factory har nan dag. Mumma =))



Anonym: Grata?? WHY?? :-O

2008-11-07 @ 09:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback