Sleepwalker.

Kan det vara så att jag inte ställt om mig från amerikans tid?


Efter tre avsnitt av Gossip girl, 1½ h telefon samtal och ett kapitel i min bok så har jag fortfarande inte ro nog att somna in. Det är tredje natten nu. Jag vill bara somna så det blir morgon så jag får gå upp. Gå upp till morgondagen då jag ska till gymmet och sen ska Jenny ljusa upp mitt hår en nyans. Funderade på om jag skulle strunta i att sova i natt. Fast jag är rätt säker på att jag kommer somna framåt fem-tiden ändå, å sova bort halva dagen känns inte så förnuftigt.

Så jag ska väl sätta på mina lugna favouriter och försöka på nytt.
Aiiiziiing bajsiing..

Kommentarer
Postat av: Julia

Godnatt din tok:)!

Postat av: gingerjennifer'

påväg mot de blonda igen?

2008-11-26 @ 11:29:42
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Julia: Morrnmorrn! :)



Jennifer: Nja, har ju ljusat upp håret hos frissan i 3 omgångar nu men blond vill jag inte bli inte. Jag är inte fager i blont hår :-S

2008-11-26 @ 11:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback