Take me to the place where it happens.

SuMMeRiinG öVer ReeSan Miiin.
Får bli i form av en lista.....

Destination: Los Angeles, Las Vegas, New York.
Kost: Glass, Frappuccinos, Cookies, Våfflor. Så sött som möjligt.
Årets Bästa: Oakleypartyn, Torsdagar.
Grymmaste: Las vegas
Galnaste: Min nya tatoo & Stratosphere tower.
Beroende: Socker
Bästa hangout: Max fish (NY)
Bästa uteställe: Tao (Vegas)
Resans skummaste: LA.
Resans minsta: Hollywood skylten
Nykomling: Surkol/Koreanskmat
Hetaste: Allt som inkluderar en bräda.
Musik:
T.I, Beyonce, Estelle
Nykomling 2: Strippklubbar
Besvikelse: People can change over night.
Shopping: Allt som doftar godis. Shampoon, loation, lipgloss.
Oplanerat: Ending up in Brooklyn
Roligaste: Oplanerade/spontana kvällar.
Underskattat: Herrparfym,  Byta telefonnr.
Överskattat: Hollywood & roomservice, "It" ställen.
Trevligaste: Komplimanger av främlingar, Gentleman, Americaner.
Repris: Fred And Bryan. Sötnötter från förra årets usatrip.
Mest ruinerande: Frukostar och taxi's
Vackrast: Hotellet The Venetien.
Glädjehöjare: Champange
Lyxigaste: 3 tv apprater på hotellrummet.
Populäraste: Uggs, facebook
Favvofras: I Loooove Veeegas. 
Mest uttjatade fråga: What do you do?
Resans dyraste: Kärleksgnabb över mobilen.
Resans överflöd: Asiater
Besvikelse nr2: Kändisfrånvaron.

Antal gånger jag...

Flög: 7
Såg råttor: 3
Läste ut en bok: 1
Skrattade åt bajsskämt: 19
Skrattade åt skakande gubbar: 7
Va inne i en Victoria Secret butik: 15
Försökte bli miljonär: Tusentals.
Besökte en jazzclub med liveband: 1
Fikade på starbucks: 23
Flydde en kille: 2
Blev kär: 3
Åt sushi: 2

Något mer ni vill veta angående resan?? : ))


Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se

WOW vilken resan du måste haft..lagom avis. Jag kan säga såhär, GE INTE BORT för många av dina VS läppglans...det gjorde jag =( Men men.



Kul att du är tillbaka!



www.alexandrastyle.blogg.se

2008-11-21 @ 21:35:31
URL: http://alexandrastyle.blogg.se/
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se

Ps. Fick precis min mobilräkning från New york resan...2400 kr..surt huhuhu!



//



www.alexandrastyle.blogg.se

2008-11-21 @ 21:38:25
URL: http://alexandrastyle.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Alexandra: Jag är livrädd för min mobilräkning!! Alla julklappar kommer rycka med den :-(( 2 långa gnabbsamtal som jag önskar att jag inte tagit. Har kvar några av förra årets lipgloss plus 7st nya i år, hoppas jag klarar mig! Det är SÅ underbara. Tackar så mkt, dock är jag inte så glad över att vara tebax!! Men men. Kramar!!

2008-11-21 @ 21:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback