Welcome to hollywood - Lilleputtlandet!

Kl är 20.00 här i LA. Men jag är lika trott som om klockan vore lika mkt som hos er. Kan knappt hålla ogonen oppna, speciellt inte när jag vet att det finns en nybäddad & fluffig säng där uppe. Det har varit en låång dag. Gick upp kl 6 imorse och åt den underbara frukosten. Sen promenerade vi omkring i hopp om att hitta hollywood. Haha. Tillslut fick det bli en taxi, gick runt å kollade walk of fame, shoppade lite på Sephora ((Hittade mitt favvo marke  - philosophy å ville ha ALLA dofter. Fick bli 2 till och borja med.)) Sen hade jag precis lika svårt att välja smaker på Victoria Secrets lipgloss, fick bli 7st olika, hehe. älskar dem alla!! =-p Sen hoppade vi pa en sightsing buss upp till alla kändishus i beverly hills - Allt ifran Justin Timberlake` s till playboy mansion och vart de spelade in Sagan om ringen, Grease och saklart har vi akt längs Rodeo drive och kollat in alla fancy shops, cars & prettywomen hotellet. Sist men inte minst, akte vi till ett stort utomhus kopcenter, väldigt mysigt!! Där beställde jag in friterad sushi och dumplings (som ni ser pa bilden gjorde kocken maten framfor oss) OCH sen gick vi pa bio - Saw 5. Som jag sa, Otroligt lång dag.

Nu är blunder här, sleep tiiiight.



Kommentarer
Postat av: mammis

Va fan såg på din hotmail.Får du en kyss utav "Elvis"Är det många som är utklädda till det där nere?

2008-11-06 @ 09:33:58
Postat av: Jenny

Fan va bra du hart älsk!!!!

2008-11-06 @ 11:22:22
Postat av: Angelica Lindvall

Vad roligt du verkar ha! :D Kan du inte lägga upp bilder på Walk of fame? :P



Och du, jag undrar om du kan köpa några lipgloss med smak från Victorias secret till mig? Jag kan föra över pengar till ditt konto om du vill? :)

Postat av: Kamilla

Vad är det för temperatur i LA? Så jag vet hur jag ska packa ;)

2008-11-06 @ 18:59:45
URL: http://milixen.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan vad gott ni ser ut att ha det. se till att surfa och när du gör det ta en våg för mig med.

mvh dua

2008-11-06 @ 22:33:19
Postat av: Alexzandra

Mammis: Hehe, det far du inte avsloja heller! Va meningen att jag skulle lagga over den till bloggen men datorerna ar lite muppiga. Vid chinatown i hollywood ar manniskorna utkladda till diverse skadespelare. Spiderman, marilyn, batman osv..



Jenny: Mja, det duger la i varldskrig :)



Angelica: Sjalvklart har jag bilder pa alla sevardigheter men har varken lust eller tid att lagga in sant pa bloggen nu, det far du allt vanta pa tills jag kommer hem =0) Jag har kopt 7st at mig, vill du ha far du satta in pengar far just nu ar det krisigt nog med min budget. Det ar 2st for 13$ eller 5 for 20$. Puss!!



Kamilla: Det ar lite sma kallt faktiskt men pa dagarna blir det varmare (manga har shorts, dock tycker jag att det ar for kallt for det!!) Men t-shirt vader ar det helt klart!



Nicklas: Hinner tyvarr inte med nagon surfing this time. Eftersom jag aldrig statt pa en brada kanns det lite sloseri med tid nar man bara har 3dar. =p

2008-11-07 @ 09:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback