Hallucinerar...

Skulle egentligen publicera denna bild igår kväll, med från 16.30 va det praktiskt taget omöjligt att ta sig från soffan. Låg o gnydde å klagade och kunde varken ha ögonen öppna eller stängda för båda delarna gjorde ont. Varje gång när jag får halsfluss (vilket jag förmodar att det är denna gång med!) Så tror jag att jag är döende. Inte på sätt att jag känner mig lugn å harmonisk som jag hoppas man gör innan man somnar in för gott. MEN döende för att jag inte orkar med mig själv mer, svettas litervis, man kan koka ägg på mig samtidigt som jag fryser. Den ända gången det känns bra är när jag är i duschen -SITTANDES! men tyvärr kan jag ju inte sitta där i timtal. Vanligtvis kan jag sova när som helst vart som helst, somnar så fort jag blundar. Men nu hinner jag ligga å reflektera å grubbla å tänka på diverse onödigt saker innan jag somnar, för att sen vakna 20min senare å så fortsätter det. Varje gång får jag 10min betänke tid till, förstår ni vad mkt tankar jag har att dela med mig utav idag?? Haha! Å om man tänker riktigt ingående på nånting innan man somnar så drömmer man faktiskt om det. Iaf jag, när jag är sjuk. Ioförsig kanske det är hallucination från febern eller så är det så att jag inte drömmer alls utan bara har djupa tankar. Ligger bara å väntar på att det ska bli morgon så jag får gå upp för å sen faktiskt kunna somna ett par timmar. Det är ju nätterna som är som värst.

Hittade en burk med pencellin från en gamal kur, 7 tabletter kvar. Va lite tveksam på fall jag skulle våga ta dessa. Då kanske inte alla bakterier dör å så får jag återfall lägligt till USA-resan. Det vore katastrof. Men som det ser ut är hela svenskabefolkningen drabbade av feber/halsont så förhoppningsvis blir jag bra utan en 10dagars pencellinkur.



Så här kan det se ut när en sjuk person lagar bananpannkakor =-P

Kommentarer
Postat av: Julia

tack för tipset :)! Men jag tycker annars inte om Muffins faktiskt - men när detvar som bröd istället så var det sooo delicious! Provat :)?! Blev pannkakorna bra? Har ett kanonrecept på kalorisnåla pannkakor ;P Mums va goda dom är - faktiskt!

Postat av: Kamilla

Eller så blir det du som får meddela mig för vi orka inte se den i lördags! haha =p

Krya på dig!

2008-10-13 @ 11:52:38
URL: http://milixen.blogg.se/
Postat av: sofie

hahaha...ja de kan man ju försöka lära sig=)... vilken dum brud ne hennes blogg e allt annat än rolig=)..

Visst e du " familj" m Micke Strachko??? han e vaktis här i huset o bor en trappa ner han pratar en del om dig?? tror de e du=)

2008-10-13 @ 13:32:44
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: Sandra

Säger bara det är farligt med allincluciv! Gick upp 3 kg på en vecka på Cypern...men fy fan vad gött det är! Slippa tänka på pengar o bara njuta till MAX! Sedan komma hem o verkligen gå på diet men de är det fan värt:P

2008-10-13 @ 13:51:41
URL: http://hylen.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Julia: AH, hur kan man inte gilla muffins? GALNING! Vilket hemskt liv :-S Nerå, men pistagemuffinsen måste du prova. Du borde prova morotskakan de har på starbucks, hela frön i å känns väldigt matig. Bananpannkakorna jag gjorde fyller man ju med bananer så det blir liksom bara att man äter 1 på sin höjd, så inte så mkt kalorier där :)

2008-10-13 @ 14:08:38
Postat av: Alexzandra

Kamilla: Ah, vi får se vem som hinner först ;)



Sofie: Tror inte hon är dum som i blåst med tanke på att hon har sitt eget lila "parti - MUF" å går på debatter å shit dagarna i ända. Men hon drar ju ner sig själv när hon pratar om hembiträden å latte`s i varannat inlägg.



Sandra: Klart det är farligt, men fortfarande den ända annledningen att jag ville med från början. Ha en riktig semester för en gång skull. Bara äta gott å sola, bada å shoppa. 3kg kan jag gå upp på en helg här hemma om jag vill så det är det klart värt ändå isåfall =)

2008-10-13 @ 14:12:16
Postat av: jässica

Ja visst är det äckligt, att man kan vilja förstöra sitt liv genom att bli så fet, jag tycker även man förstör sin familjs liv, dels att behöva vara orolig, att mamma kanske inte vakanr upp för att hjärtat inte orkar, och dels är det nog en oehörd skam för familjen att ha en så fet mamma. Sorligt, att även svenska folket håller på att bli så himla feta. blä och usch!!!

2008-10-13 @ 14:14:25
URL: http://jaassica.blogg.se/
Postat av: bella

Ja det blir nog att jag gör det! :) Hinner nog med halva USA när jag väl är i farten! Det är ju ganska stort..

2008-10-13 @ 16:13:47
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: Carolina

Men kara van, du maste ju ga till doktorn och fa pencillin!! Jag far av nagon anledning halsfluss ca 2 ggr om aret och en gang sa bestamde jag mig for att skippa medicin och "lata det ga over av sig sjalv", BIG MISTAKE! Jag fick halsbold och var sjuk i typ 4 veckor och i slutet var jag nara pa att fa aka in pa operation och ta hal pa bolden. Grooooss! Dock gick jag ju ner runt 5 kilo, sa rekommenderas i din diet da;) haha...



Skaffa Penicillin annars far du inte komma hit!



Love you

2008-10-13 @ 16:35:14
URL: http://barbienyc.blogspot.com
Postat av: Alexzandra

Carolina: Men jag äter ju pencellin? Står i inlägget, hehe =) Råkar oxå ut för "halsfluss" 2-4ggr/år men varje gång jag kommer till vårdcentralen så säger dem att jag inte har streptokocker men en tydlig infektion, nehe? så de ger mig alltid pencellin för halsfluss ändå. Å som sagt ALLA i hela sverige har typ samma symtom just nu å de går ut med att det varara i 5dar. Men som sagt jag äter pencelli som jag hade hemma från en gamal kur räcker inte det åker jag bara å köper mer liksom.

2008-10-13 @ 17:01:44
Postat av: Annso

Haha...min kära pojkvän =O)...Och ja kan lova att han har blivit mobbad för det =O)...//Annso

2008-10-13 @ 17:22:37
URL: http://beautyannso.blogg.se/
Postat av: sofie

han har bara berättat typ om ditt jobb o så=) .

Aha du har kollat på lgh här=) vi trivs kalas men vi e ju 3 så vi behöver egentligen större men men =)



Desamma ha en toppen dag=)

2008-10-13 @ 17:24:58
Postat av: Carolina

Ok. Jag forstod inte riktigt vad du menade i inlagget vannen:) Bra att du ater pencillin iallafall!

krya pa dig Puss

2008-10-13 @ 18:45:32
URL: http://barbienyc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback