Dresses - A girls best friend.

Sköna, härliga å underbara dag! :o)

Efter träningen blev det raka vägen till Örebro i jakt på helgens partydress. La undan en klänning i skin i första affären. Den kändes för lång å mina tuttar som annars brukar vara problemet va som borttrollade. Trallade vidare till diverse affärer utan lycka. Vårat sista hopp va Gina (som oftast brukar vara ett säkert kort!) Men eftersom jag va där förra veckan så trodde jag det skulle gå åt skogen med morgondagens utgång. But, jag har sagt det förr å säger det igen - Gina is the shit! Drog med mig 5-6 klänningar in i provrummet å stod där med feting ångest. Valde dock bort allt i skin eftersom det en mörk stattkväll kommer se ut som vilken svart tubtop`s klänning som helst. Den andra fick följa med Jenny hem å sist men inte minst fick det bli något Jenny tyckte det lös Alexz om. Å Jag säger bara en sak, Det blir situps imorn på gymmet. Mer slimmad dress får man leta efter. En partyutstyrsel för 199kr är inte illa heller...

       
(ingen av dessa fick följa med hem Å jag vill inte avslöja morgondagens redan.)

Begav oss sen vidare till EastVest sushi som alla höjer till skyarna. Å jag förstod ju va dem menade, helt klart. Eftersom jag är en sukker på ål så gav jag det en andra chans men den va så äcklig att jag spottade ut den. Hör å häpna. Annars va det helt klart en 10poängare. Man äter ju med ögonen, upplägget va SÅ inbjudande.

Å jag måste bara säga en grej, Bikbok har lyckats otrolig bra med utbudet i höst. Hittade paljetttights (som jag kunnat döda för!) å fransväst, lila stuprörs jeans, läckra stickade tröjor å dunjackor. Dock gillar jag inte deras storlekar/modeller på kläderna. Annars stort plus till dem :)

Hade handlat mig en helt ny garderob om jag haft pengar för TUSAN vilket fint höstmode som fyller butikerna nu. Tänker på USA för att stå imot begären.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Den rosa klänningen knu**ar mina ögon ! ! !

Postat av: Angelica

Jag blev förvånad att du inte köpte paljett-tightsen! :p Men å andra sidan kommer du säkert hitta ännu ballare i USA.. ;)



Den där vita klänningen har jag, du var riktigt fin i den fast absolut hetast var du i den rosa. My god, vilken babe.

2008-10-24 @ 21:37:37
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Sandra

Heregud ja! Kom nyss från sista solningen innan utgång! Spriten är köpt..michaela vet vad hon ska göra me mitt hår..nu jävlar kör vi..haha:P

2008-10-24 @ 21:51:01
URL: http://hylen.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Jennie: Hehe, SÅ fin? :)



Angelica: Jag hade såklart köpt dem fall de satt bra. Men för det första va de fodrade, FÖR tjocka. Å de va långa så de korvade sig. Not nice. Ja vet att du har den vita, finfin fast inte riktigt min stil. Blev en helt annan, kommer partybilder på söndag :)



Sandra: Du är redo med andra ord! Vinet på kylning å outfiten inhandlade. Weeey *<:)

2008-10-24 @ 22:10:13
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Vill du kanske bli framtidens bloggkändis? Då ska du inte missa och gå med i denna topplista så att folk kan börja rösta fram dig.



http://hertiginnan.topplista.com

2008-10-24 @ 22:14:59
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Oskar

Tycker du skulle valt skinnklänningen, den såg sååå himla sexig ut på dig... och du, det där med situpsen, allt som försvinner från dig är ett minus // ler ...

2008-10-24 @ 23:23:39
Postat av: Alexzandra

Oskar: Hhaha, det kommer du inte tycka när du ser vad jag valt istället :D Inget försvinner på mig genom situpsen, blir bara lite fastare(=bätttre) sörru!

2008-10-24 @ 23:27:47
Postat av: gingerjennifer

HAR BÅDE DEN VITA O SKINNKLÄNNINGEN. SOM ETT SMÄCK. mucho nice;P

2008-10-24 @ 23:47:02
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/
Postat av: Oskar

Puhhh!! vilken tur, jag vill ju inte se mindre av dig :D Ser med spänning fram mot ditt val, Hmm... (men tror ändå skinnklänningen blir svårslagen)

2008-10-25 @ 00:00:14
Postat av: Alina

Kikar in* Godnatt:)

2008-10-25 @ 00:06:37
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Oskar

Synd att man inte bor i Kga, för där är tydligen utelivet hett värre... var där på Hardcore Superstar, mitt favvoband, och här är ett annat... http://www.youtube.com/watch?v=9r2Z6OufG6A Skitbra lovar...... Ha det bra // Oskar..

2008-10-25 @ 00:53:00
Postat av: Oskar

vad kostar skinnklänningen ?? // ärligt....

2008-10-25 @ 03:04:54
Postat av: Alexzandra

Jennifer: Mja, De flesta av befolkningen är nog ägare till ginas klänningar, hehe. Fina är dem iaf! ;)



Oskar: Skinnklänningen kostade 300kr lr nått tror jag. Tyckte inte den satt så tight som jag ville :) Nja. Utelivet i Kga är alt allt annat än hett. Det är ganska dött stundtals men ikväll blir det nog bra. Aha, du va i Kga på pip lr? får kolla in dina länkar nurå. Kram.



Alina: God morgon säger jag då. :)

2008-10-25 @ 08:04:28
Postat av: Brunetten Sanna E

den rosa klänningen fast i grått e kanon!

2008-10-25 @ 08:29:15
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback