More shoes - Bloppiis del 2.

Dessa är dock begagnade så det finns såklart diverse slitage. Några är som nya å andra lite mer använda. Hoppas bilderna ska visa sitt rätta jag, annars är det bara att fråga!


 
Kärlek, if i only had... Mindre fukkin feats. Pörriga, netta whit some attitude :-p
Storlek 37

 



Leopard is back! :)) Dessa är storlek 37, Dock kan jag få i fötterna så det funkar till en liten 38..
 
 


Leopard it`s, like i said. En höstigare modell bara! Storlek 37.




Tjusiga! Klassiska, höstiga å sköna =) Storlek 37
 (men även här en lite större 37a)

 


Färgglada pumps. Storlek 37 (ev 37,5)

 

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Shit vad skor hon har!! haha :)

Postat av: Karin

Va fina, sj har jag ju strl 39 så de e kört för mina båtar...haha

2008-10-17 @ 10:00:00
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Kamilla: Ja det är en del. :) Å då har hon väl lika många som hon faktiskt sparar. Galet.



Karin: Mm, rätt kört för mig med, breda å Okvinnliga fötter har jag. Sucks.

2008-10-17 @ 14:30:56
Postat av: xonx

Trevlig blogg :)

Kolla gärna in på min fotoblogg :P

2008-10-17 @ 14:37:02
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: nettan

Vad vill du ha för dom första svarta med nitar?=) helt underbara!

2008-10-19 @ 23:43:58
Postat av: Alexzandra

Netta: Har satt in alla skorna på tradera istället pga att intresset inte va speciellt stort här på bloggen. Har länkat till mina auktioner så gå gärna in där å buda på dem :) Då kanske du får dem lite billigare oxå, hehe.

2008-10-20 @ 08:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback