Förutsägbartliv, no thanks.



Det är fredag idag om någon undgått det. Jag har tränat och nu ska jag snart dra iväg till jobbet. Ingen jätte händelserik dag med andra ord, fast man vet ju aldrig va som dyker upp. The man of my dreams kanske kommer in å handlar ett halsband till sin mamma, jag kanske blir påkörd på vägen hem.... ingen idè att spekulera. Bara ta dagen och livet som det kommer :)

Vågar jag påstå att jag ska ha en lugn helg? Senaste två helgerna har det inte riktigt  blivit som planerat. Men som sagt, vad blir någonsin som man tänkt sig? Ah, nu ska jag och min huvudvärk stänga ner här.

Ha en super fin helg tills vi hörs igen....

Kommentarer
Postat av: Anonym

I Las vegas? Caesars palace. Jo vi ska flänga en hel del. Blir LA, Las Vegas. Sen ner till Florida, Fort Lauderdale och Miami Beach. Vilka blir dina destinationer? Åker du solo?

2008-10-10 @ 18:38:14
Postat av: Kamilla

Hoppsan, ovan var från mig.

Postat av: Alexzandra

Kamilla: Caesars palace har helt otrolig inredning/design, skulle lätt bo där om det inte vore för att jag redan visste innan vart jag skulle bo i LV - Stratosphere tower. Där tornet består av ett nöjesfält med några av världens sjukaste karuseller. Kolla länken http://alexzandra.blogg.se/2008/august/d-1.html#comment Ska inte åka ensam nej, har med sällskap plus att vi mesta dels ska vara i NY å hälsa på en kompis som bor där. Blir LA, LV å NY =) miami hade inte varit några fel!!

2008-10-10 @ 23:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback