Goodbye my löve..

Den här veckan vill sig helt enkelt inte. Har äntligen kunnat satt mig i soffan och bara slappnat av. Mamma å jag myste i soffan med nåra nya avsnitt av desperate housewives. Å helt plötsligt så ramlar rumslampan ner rätt i golvet och går i tusen bitar. Det sorgliga va att detta va MIN vardagsrums lampa som mamma hunnit låna i 1 dygn. Det va dessutom en sån där lampa som jag hade kärlek vid första ögonkastet med och som inte va billig. Vad säger man? Har man inte problem SÅ får man. Jag blir så less att jag inte ens orka säga något.



RIP - Januari 08 / - Oktober 08
       

Kommentarer
Postat av: Elin

näää fy fan va trist :( va arg & lessen jag skulle vara....

Postat av: Alexzandra

Elin: Ja bra frustrerande är det!! :`(

2008-10-04 @ 15:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback