Morgonstund har guld i mun

Va iväg en snabbis på gymmet imorse och körde enbart styrka. Är lite dålig med styrka då jag inte tycker att det ger lika mycket som ett svettigt springpass. Anyways, mer muskler = mer förbränning när man sitter i soffan å slöar. Hehe.

Här är frukosten jag gjort till mamma å mig idag. Rena energibomben :))




Jallajalla! Jenny kommer snart å hämtar mig för en tur till Örebro. Hon ska gadda`s a là
megan fox. Sen blir det lunch på Baaraa Vaaraa med Emma.

Ha en fin dag!!!

Kommentarer
Postat av: caroline

Fan va lustigt jag ska oxå tatuera mig som megan fox.. fast jag ska marilyn på armen precis som hon haha:)

2008-10-08 @ 17:14:09
Postat av: alexzandra

Caroline: Ja hon har minst sagt grymma tatoos. Vill ha hennes texttatoo i sidan men eftersom jag redan har en på ena sidan känns det lite mkt :)

2008-10-08 @ 17:40:59
Postat av: lisa

mysig frukost!

Postat av: Alexzandra

Lisa: Det va den, å förbövelens god =)

2008-10-09 @ 19:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback