När vågen går åt rätt håll...

Fick en positiv överraskning när jag ställde mig på vågen imorse. Fick en kort flashback från förra hösten. Nu vet jag vad som motiverade mig till att inte äta onyttigheter, just att vågen visar neråt. Ju mer man går ner desto roligare är det och desto lättare att hålla sig ifrån junk.

Motivationen till träningen va dessvärre inte lika bra imorse. Kan bero på stressen inför ett prov kl 13 idag. Men även för att jag är helt slutkörd ikroppen efter att ha tränat i 14dar i sträck. Imorn hoppar jag gymmet å drar till simhallen för lite solning å simning stället, inför helgen : )

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Gud vad gött du har det som kan pysa iväg till gymmet när det folktomt!! Jag pallar inte att ta mig till gymmet på kvällstid, skäms som sjutton bland allt folk =p

Postat av: Alexzandra

Kamilla: eh, skämas ska du väl förbövelen inte göra!!! Dock skönt att man kan stå där å svettas å flåsa, tomatröd i facet utan att någon ser än :) Å man behöver aldrig vänta på maskiner. Är du på något gym nu? Både Colloseum å träningslagret har ju såna där keycard nu.

2008-10-02 @ 16:59:26
Postat av: Elin

Åh va roligt att vågen går år rätt håll:) grattis :)

Ja visst är det så? man hittar verkligen mer motivatiojn när man ser att vikten går neråt.Jag längtar till min nsta vägning, så jag ser att det händer ngt :S haha!

Åh simma & sola...det blev jag sugen på. ska göras ngn dag:) kram!

2008-10-02 @ 19:03:31
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: lissa

duktig du är. borde också men jag är alltid för lat:(... blev inget besök idag men på söndag om du kan=)

2008-10-02 @ 21:53:00
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Lissa: NJa. beror på vilken tid. Har kalas för lillebror då men hör av dig iaf :)

2008-10-03 @ 07:47:27
Postat av: VIXX

eftersom du tränar så mycket, har dina bröst minskat något? med hur mycket isåfall?

2008-10-04 @ 18:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback