Ojoj.

Det har gått i ett idag : ) Har kört ett rejält pass på gymmet, vinet ligger på kylning, outfiten är färdig Å jag känner mig väldigt redo för kvällens bravader. Tror jag. Man ska passa sig för vad man säger.

Har även hunnit med en mysfika med Emma. Fullt på paris såna här dagar. Å så lyckades jag få med mig ett nytt underklädsset hem, syndade jag vet! Men va fasen, tradera hit å tradera dit, det är inte bara med att fota, lägga ut, väga å skicka iväg. Något måste jag ju få unna mig trots USA resan. Mmhm.

Snart blir det mossaka med familjen å sen bär det av för ferre. Ska INTE bli för full ikväll. Lovarlovarlovar!



Kommentarer
Postat av: sandra

En annan har ju inte åldern inne att dricka här :( Så sup lite för mig med =)

Postat av: Alexzandra

Sandra: Just fan, i USA är det ju 21 :-S Fast det är ok att röka joints. Haha. Kompisen bodde i Santa barbara i 6mån och på festerna va joints som snacks typ. Skumt.

2008-10-26 @ 19:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback