Rise and shine earlybirds


Vågar inte riktigt ropa hallelujah än, friskhetsstämpel`n alltså. Jag vågar påstå att halsen nästan känns helt bra iaf : ) Å idag blir det faktiskt jobb på guldfynd 13- 18.30. Känns jju lagomt trisst att jag missat 4 arbetspass men det är inte mkt att göra.

Tycker ni är VÄLDIGT dåliga på att kommentera inlägget angående rosabandet. Självklart måste ni ha några tankar kring ämnet cancer? Eller är det bara kul att kommentera bilder på outfits, shopping å kändisar? Ibland måste man faktiskt tänka på något annat än yta. Så va snälla å ta er lite tid att läsa det inlägget å tycktill.


Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Jag läser och tycker till om du skänker en slant till min insamling till barncancerfonden. :) Den heter "Bedårande barn" http://www.barncancerfonden.se/1534

2008-10-15 @ 10:33:41
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Angelica: Jag gör min del på jobbet :)

2008-10-15 @ 18:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback