Teenagecrush.


Jag hatar såna där nördiga personer som följer serier slaviskt. När hysterin över Prison break, OC, desperate housewives, greys etc hörjar så blir jag totalt anti. Bojkottar hela skiten. TILLS hysterin lägger sig och det redan visats sisådär 2 säsonger. Då beställer jag hem boxarna i smyg och kör sträckmaratons inne i hemmets ljuva vrå. Sen sitter jag där värre än någon annan besatt-tv-nörd och gråter och skrattar och har en inlevelse som heter duga.

Nu senaste tiden har jag dock ändrat strategi, har blivit sådär jäkla nyfiken så jag måste ladda hem alla avsnitt och se dem före er andra. (säkert inte ensam där ;p) hehe. Mamma å jag har redan plöjt igenom DH så nu måste jag ändå vänta 1vecka för att de amerikanska avsnitten ska komma ut på piratebay.

Och när alla gormade om hur heta killarna i Gossip girl va så tänkte jag bara, pffffftttt, what? Men nu sitter jag här och är totalsåld på skiten, kollat klart på säsong 1 och har precis laddat ner de första avsnitten i säsong 2.
Kär i Nate och Chuck som nån annan jäkla teenager.

hallå, börjar jobba kl 13. Har inte tiiiiiid!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Förut hade jag typ 8 serier som jag följde slaviskt o laddade ner varenda vecka. Nu följer jag endast 90210:) Vet inte om det beror på att jag har så mkt drama i mitt eget liv, som jag inte orkar bekymra mig över tv-karaktärernas?:P Haha, vilka bekymmer:D

Postat av: Karin

Hehe jag e en riktig såpatjej...haha



Japp read it is! Får bli det nästa gång jag fixar håret, nog e hon snygg!!??

Ha d fint =)

2008-10-09 @ 15:09:31
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Johanna: Så är det garanterat! Jag har alltid haft drama i mitt liv, kanske därför jag inte behövt följa serierna. Sen när mitt liv känns lite tråkigt så laddar jag ner dem för att tillföra lite drama. haha.



Karin: Hhe, du är nog inte ensam vännen! :P Rötott, hot mama!

2008-10-09 @ 17:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback