LyxÅflärd.

Jag lever drottning, Bara så ni vet! :)

Tänkte lägga in en niiiice bild från när Ingrid & Jag svansade runt på icebar å drack drinkar i isglas. Men hennes kamerankabel är inte med så....
Det får tyvärr vänta.

Å föresten en sak till innan det bär av till playan, Friterade sushirullar is the shiiit! :)) Maten på bilden är för 4pers(äntligen fick jag min fördömda ål som jag tjatat SÅ om) och efter en andra flaskan champange för idag så låg det kvar 4stackars rullar. Å på det blev det självklart cheesecake Å pistagebrownie. Lämnade sushibaren kl 01.15 och efter att pratat till oss en vodkagold flaska (ingrid ville ha en som prydnad!) och pratat in oss på vip`en så slutade kvällen hemma i köket runt 06 imorse :)


Kommentarer
Postat av: mandy

åh. ål är gott. rökt ål :D mmm

Postat av: Alexzandra

Mandy: Otroligt gott, pappa rökta alltid ål i en egen rökmaskin när jag va liten. Älskade det. Det va inte riktigt lika gott när den va kall på sushin. Men men:)

2008-09-07 @ 10:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback