Miss tankspridd.

Är på ett litet konstigt humör, både idag och igår. Jag har nämligen hundra saker ATT göra och hundra saker jag VILL göra. Men samtidigt är jag sjukligt trött sen jag kom hem från spanien. Det finns liksom vilja men ingen energi. Idag på Svenskalektionen höll jag på att få tuppjukk. SÅ nedrans rastlös och tankspridd. O iomed alla dessa saker jag måste göra så känner jag mig stressad o får för mig att jag inte hinner träna, men jag pallrade mig iväg idag iaf. Köpte även keycard så jag kan träna när jag vill lördag - söndag och även tidigare på mornarna. Perfa det!!

Nu blir det iaf of to Örebro. Min dator är färdig, äntligen! Saknat alla mina bilder och blogglänkar, hoppas de finns kvar bara. anyways så är det skönt att åter igen kunna ligga i sängen å blogga å typ "göra läxor" hehe...

KOM IHÅG:
- Prova ringen på guldfynd
- Gå till banken å sätt in pengar!
- Lämna in filmen
- Köp kollegeblock + scrapbook.
- Fixa med tradera paketen å skicka mail till alla.
- Börja packa ner saker i lägenheten.
- Säg upp elen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback