VARNING för onödig information!

((Redo?))) Jajemen!


Insåg att det va ganska många sidor att läsa igår när jag öppnade boken för första gången. Närmare bestämt 80sidor. Å trött var jag, skrev anteckningar på allt och somnade sen i boken när jag läste ett utdrag ur Gullivers resor. Till min lycka såg jag att provet inte var förens kl 9 istället för 8. Nu är iaf provet skrivet och det är bara och hoppas att jag skrev rätt sak på rätt fråga. Har en tendens att vilja få med allt jag vet och sen får det bli va det blir i slutändan.


Drog sen vidare med raketfart mot Degerfors för att studera cellerna i min mun, Spännande va?? Om sanningen ska fram var det roligare att studera lökens celler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback