Ännu en sen lördag...



va den sista själen hemskjutsad oxå. Skulle vara roligt och se hur många mil den där bilen gått idag alltså. Har flängt som en tok framåtebax, folk som ska ha skjuts kors å tvärs. Vem behöver egentligen gå in på statt? Känns som jag deltagit i förfesten och efterfesten ändå. Inget missat : ) Det har varit sönderpoppade högtalare, handbromsvändningar å hamburgedressing i folks hår. Fylla alltså. Själv är jag glad och nöjd över mitt nykteristliv. Hade gymmet varit öppet nu hade jag redan varit där. Ska köra stenhårt nu i veckan då det förhoppningsvis är sista lediga veckan innan jobbet drar igång, SÅ exalterad! och mitt gymkort går även ut om mindre än 3vec så nu vill jag utnyttja det till fullo sista tiden.  

Nu ska jag sova ett par timmar för imorn bitti blir det hårdköra. Nästa vecka ska bli totalförbud på naturgodis (läs nötter!!) och efter det ska jag åka in till marieberg och hämta mina nya skor som jag lagt undan. Wiiiihooooo!!

Godnatt !


Kommentarer
Postat av: Elin

mm i know. Jag hade banne mej kunnat skita i at gå in på statt, drog vid 01.15 redan...trött, inge kul osv osv :P roligare på sommaren där :) får gå dit då igen:D Fast blir nog nån sväng innan iaf men :P haha

Postat av: Alexzandra

Elin: Jag misstänkte att det skulle va en dålig stattkväll, å många drog tidigare som du säger : ) Väntar till sommaren jag med, hoppas onsdags-cluben blir bättre än förra året. haha.

2009-02-23 @ 13:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback