Singing that melody.



Jag är verkligen ingen schlager människa. Nästintill hatar schlager. Men det är såklart tradition att titta på melodiefestivalen, sagt och gjort! Jag säger då det, det var den sämsta deltävlingen jag någonsin skådat. Jag och Jenny satt där och gav varandra blickar omvartannat och sa nästan i kör - Vad blliiiire? Alla betede sig som påtända 15åringar. Hoppade omkring och gick ner på knä och jag vet inte allt. Och Af Ugglas, jag finner inte ord. Hon om någon verkade ju påtänd! Hon verkade vilja ge sken av att vara sådär egen och mystisk... Euuäk. Jenny ville hoppa in i tv´n och slå henne. SJÄLVKLART kommer hon vidare, har folket fel på hörseln?

Å så mycket skräckfilm's tittande blev det ju inte. Laddat hem 3st, varav den ena va kasskvalité och den andra va kinesiskt tal utan text, haha. Startade den 3e men båda somnade innan 23. Trötta som få. Men det va evigheter sen jag hade en filmkväll med en tjejkompis så det va mysigt. Taco´s (plus melodiefestivalen, svennebananland lr?)

Imorse pluffsade vi iväg i snön till gymmet och när jag kom hem hade mamma städat hela mitt rum. TACK! Det såg ut som ett bombnedslag innan kan jag lova, hela garderoben låg i sängen. Mamma är guld! <3

Nu är jag baksugen som få, vet dock inte VAD jag ska baka : )
Morotsbröd lr nått sött till barnen typ.


Kommentarer
Postat av: Elin

tack söta du :) vi får ta en fest nån gång ;) säg till så är jag med :D kram

Postat av: Kinell

Cool bild, är ju dj jag med =) jag såg på the ruins igår, riktigt bra skräckis!

2009-02-09 @ 18:15:39
URL: http://fardin.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Elin: Absolut! Det kör vi på :)



Kinell: Jasså? Där ser man, det hör man inte varje dag! :) När,var,hur? Den har jag sett, helt ok som du säger.

2009-02-09 @ 19:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback