HoppasHoppasHoppas


Hatar att gå till arbetsförmedlingen på de där menlösa mötena. Men just idag är jag glad att jag gick dit. Det är en djungel av möjligheter där ute och min handledare i ungdomsgarantin gjorde mig medveten om en som jag inte visste om idag : ) Tack vare det fick jag fingret ur och ringde ett par samtal, skickade några mail och på måndag har jag ett möte som KAN vara en riktig chans till att få jobba med det jag vill. Man ska inte ropa hej förän man är där MEN jag måste understryka att jag är SÅ glad för just det här mötet. Å håller tummar och tår för kung och fosterland att det här ska gå vägen.

Annars går det ganska dåligt med mitt fikaförbud. Emma joinade 23års gruppen igår så det blev en snabbfika med henne : ) å så tänkte jag även avvänja mitt nötberoende denna vecka, är ju inte meningen att jag ska byta ut godiset mot nötter men nu sitter jag här framför datorn och skriver cv´s och stoppar mandlar å valnötter i käften. Jeje, man kan inte va bra varje dag!

Kommentarer
Postat av: Peter

Hello!



Okej, hehe. Gött, är vi så lika alltså?! :-) Vilken punkt var vi inte så lika på tro?



Vad vill du jobba med, blev nyfiken? Glömde ju skriva det i listan att jag är en av de nyfiknaste i hela världen.

Postat av: Aida

hahahah 23.e gruppen!

i love

2009-02-10 @ 17:12:17
URL: http://ilovemi.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Aida: Det gör inte vi kan jag meddela, jag hade gärna stannat på 19 resten av liivet :P

2009-02-10 @ 17:28:24
Postat av: Anonym

vad är det för jobb? ska du ha praktik nu då eller? :) håller tummarna!

2009-02-10 @ 22:19:05
Postat av: Ida

Vad är ditt drömjobb då? Nu blev jag nyfiken..=)

2009-02-10 @ 22:59:29
URL: http://idizzz.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Anonym: ÖhÖhÖh, nu tar vi det lilla lugna här :) Jag kommer berätta om det blir aktuellt.



Ida: Klart du blev, jag har skrivit om det tidigare i bloggen men jag kommer berätta så småningom. Kram.

2009-02-11 @ 10:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback